2015/04/12

Reacţie capitalistă a bucaliştilor

Văd că capitaliştii bucalişti americoizaţi mi-au şters imagini şi articole scrise de mine pe acest blog astfel încât vizitatorul blogului meu nu poate vedea acest blog de la începutul lui, în dezvoltarea lui. De exemplu lipsesc pestilenţele ţigăneşti din Franţa, pestilenţele sectorului 5 Bucureşti din timpul conducerii vangheleşti, unele imagini ale cartierului Militari din Bucureşti. Acest fapt al intrării pe blogul meu şi al distrugerii compoziţiei lui îndică efectul pe care blogul l-a produs de la înfiinţarea lui până în prezent.

Precizez  că instituţiile abilitate cu asigurarea calităţii vieţii în Bucureşti au operat schimbări în starea locurilor arătate de mine ca degradate şi infecte.

Totuşi nimeni nu avea dreptul să îmi şteargă articole şi imagini pentru că ele sunt dovezi ale evoluţiei Bucureştiului şi pentru că blogul este un spaţiu personal pentru care eu fac eforturi pe care până acum nu m-a plătit nimeni.

Având în vedere cele mai sus precizate voi opera nişte schimbări în blogurile pe care le deţin şi administrez astfel încât iubitorii pestilenţelor capitaliste să nu poată să mai contreze acţiunile mele. 

Este posibil ca filopestilenţialii să îmi fi decriptat parola şi să fi operat din interiorul contului meu eliminările de articole şi imagini. Să nu mai spere pentru că acţiunea mea se va radicaliza în curând şi efectele pe care le vor suporta vor fi mult mai drastice.

Niciun comentariu: